Followers

AWKWARD MOMENT : MAKAN KEDAI, ORANG TENGAH TENGOK BOLA

Assalamualaikum.
Salam 1 mei.

Sebelum ni ada aku update pasal awkward moment ni. 2 tahun lepas. Uish lama betul. Nah baca sini.

http://www.aswaleyla.com/2014/10/awkward-moment.html

Kali ni awkward moment dekat kedai makan pulak. Biasa lah orang bujang duduk hostel, memang makan luar la kan. Mana boleh masak kat rumah. *konon tak leh masak. Malam tadi tengok ramai pulak orang dekat kedai makan. Majoriti lelaki. Rupa-rupanya ada perlawanan bola malam tu. Kedah vs JDT.  Meja memang penuh, jadi langkah selamat dan agak jauh dari kelompok lelaki dekat luar, masuk dalam kedai dan depan sekali. TV ada 2, dalam dan luar kedai.

Tengah tunggu order sampai, ada kawan wasap,
"tengok bola ka ?"
"Aish, tak de lah. Makan. Nampak semangat sangat ka ?"
"tu lah pasal, macam semangat sangat duk depan TV"

Tengah makan tiba tiba ....


Boleh bikin tersembur makanan baq hang. Aduhhh. Yang lagi best, orang semua bersorak GOLLL !!!. Aku dengan kawan aku boleh teruskan makan tanpa ada rasa nak menjerit sekali.

Maaf kenyataan jujur dari seorang leyla yang aku tak suka bola, bukan bermakna benci. Sebab aku tak main bola sepak dan aku tak tahu secara dalam dalam permainan bola sepak. So aku tak minat. Ada sesetengah perempuan yang suka bola, Tapi tak tahu lah dia suka part mana. Bagi aku mungkin suka part pemain dia. hahahaha. jujur saja lah..

6 comments

  1. hi3 best tau tgk bola

    ReplyDelete
  2. Ekekekeke. Biasalah tu. Kalau tengah musim bola, gitulah jadinya. Penuh kedai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah. tetiba kedai semua penuh mlm tu

      Delete
  3. Lagi awkward kalau nak pergi kaunter bayar tu kena catwalk depan tv.. terus rasa mcm seluruh kedai memerhati.. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhaa. betul sangt tuu. muka cover2. aduhhh

      Delete