Followers

Let join #ExchangeFeedGroup

Assalamualaikum.


Entry lepas leyla ada cakap pasal satu group yang best giler ni kan . So sepatotnya dah lama leyla update pasal ni . Tapi masa tak mengizinkan . Busy je memanjang, tak menyempat nak update blog. Komen2 pon tak berbalas. Sori semua, leyla appreciate kat sape yang komen . Tapi serius talk busy sekarang. Tak menyempat nak online . Tapi leyla tak lupe BW. Yang paling first leyla akan BW, dekat bloglist geng geng . Bloglist geng geng ni terdiri daripada ahli group #ExchangeFeedGroup la . 

OK.

#ExchangeFeedGroup ni ditubuhkan untuk meningkatkan lagi trafik blog dengan menempatkan blog blog lain di dalam blog blogger lain secara bergilir gilir. Tak paham ? macam ni la . hari ni hang kena tempek feed blog A, blog A akan tempek feed blog B, blog B akan tempek feed blog C, blog C akan tempek feed blog A . Ada paham ? Kira nya akan bergilir gilir secara adil dan saksama.

#ExchangeFeedGroup ni bukan untuk blog blog femes ja . Blog blog tak femes macam aku ni pon boleh join. Kat dalam group ni ramai otai otai. So korang boleh la belajar pasal blog dengan mereka. Mereka sangat lah baik, sanggup tunjuk satu satu tentang blog kepada kami yang tak berapa nak mahir ni . 

#ExchangeFeedGroup dapat merapatkan lagi ikatan silaturahim antara blogger. Ramai blogger yang kita kenal tapi tak pernah jumpa face to face pon, tapi kita still lagi boleh rapat macam dah adik beradik . Berkongsi cerita, masalh, persoalan dan sebagainya . 

#ExchangeFeedGroup boleh meningkatkan semangat berblog antara blogger. Mereka akan mendorong korang untuk update blog setiap hari . Tak ada idea nak update apa? Jangan risau . Sambil borak borak kosong pon, ada je topik yang keluar . Macam cerita kami sembang . 

#ExchangeFeedGroup sekarang berkeluargakan seramai 13 orang . Semua terdiri daripada lain lain latar belakang dan pembawakan dalam dunia blog . Ada yang berblog pasal parenting, sport, tips, review, personal, photograph and lifestyle. See, semua boleh join, tak terikat pada mana blogger yang ada follower ramai ataupun tak . 


nak join ? kami sangat mengalu alu kan anda semua . Cuma perlu whatapp ke no di atas ataupun email . Kalau malu, email je dekat leyla dekat aswaleyla@gmail.com. Leyla akan tolong . 
Jemputlah like ke page kami . SINI dan boleh dapat info info dan update dari semua blogger di  #ExchangeFeedGroup. 

13 comments

  1. jom join #ExchangeFeedGroup ~!!! :D

    ReplyDelete
  2. #exchangefeedgroup #exchangefeedblog

    ReplyDelete
    Replies
    1. #exchangefeedgroup #exchangefeedblog #exchangefeedgroup #exchangefeedblog #exchangefeedgroup #exchangefeedblog

      Delete
  3. memang terbaik. boleh menurunkan bounce rate.

    ReplyDelete
  4. sangat membantu menaikkan trafik dan menambah ilmu blogging dari rakan-rakan yang ada kelebihan masing-masing

    ReplyDelete
    Replies
    1. sangat kak . tak pasal2 kakak2 abg3 otai jdi cikgu . hahaha

      Delete
  5. yeahh #letsfeedexchange #letsexchangegroup

    ReplyDelete
  6. #letsfeedexchange #letsexchangegroup oyehh oyehh hehehe

    ReplyDelete