Followers

start a new life

assalamualaikum .
ye aku tahu da lama tak update belog ni . sampai aku dah tak ada idea nak cakap. lepas aku biz dengan exam, bizi dengan palapes. so now aku dah settle dengan semua tu. sekarang aku kena mula hidup baru meneruskan saki bagi pembelajaran dekat unimap ni .

sem last aku ada practikal training. aku dah berpindah dari perlis ke pulau pinang pulak . yang tak percaya aku merempit dari perlis sampai penang . dan aku sorang je perempuan dan 4 orang lelaki . haha . brutal tak aku ? ma aku cakap. "tak pe, k.na kan lelaki jugak " thanks ma for knowing your daughter .

ala, lekla. aku bukan tomboy or pengkid so what ever tu . aku still lagi perempuan yang lemah lembut gitu . *ok yang ni tipu . how can perempuan lemah lembut masuk wataniah ? kan ? ye dok .

sebnarnya aku ni perempuan . mungkin ada jiwa lelaki sikit dalam hati kan . sebenarnya banyak benda aku nak cerita . banyak yang aku lalui sepanjang aku menyepi . tapi tak tahu nak mula dari mana . so aku update lain kali pulak ye . tak de idea .

3 comments

  1. akak pon dah lame xde idea nak update blog, and busy untuk exam...doakan akak tau! :D goodluck in ur life leyla :D

    ReplyDelete
  2. semoga berjaya. Menang orang penang ka?
    Hebat juga masuk Palapes

    ReplyDelete