Followers

Paris Souvenirs Giveaway by JINDRISSKA


dah lama aku duk usha je giveaway ni . tapi tak berkesempatan nak join . aku asyik duk baca je kakak aisya ni gi travel sana sini . jeles sangat la !!! dah la pergi paris . tempat yang aku nak sangat pergi suatu ketika dulu . *sekarang pon nak pergi jugak . hehehe .

so, hari ni ada masa sikit, aku join la giveaway ni. harap2 dapat lah hadiah dari paris ni . dah golek golek dah nak hadiah ni kak . hehehe ,

aku tag kak sya,sya and cik akak untuk join giveaway ni sekali :)

5 comments

  1. Singgah sini dari GA yang sama :)

    ReplyDelete
  2. singgah dari GA yang sama. tahniah menang hadiah tuntut sebelum 6 nov.

    ReplyDelete
  3. singgah sini
    http://eurukaseven.blogspot.com/2014/10/paris-souvenirs-giveaway-by-jindrisska.html

    ReplyDelete