Followers

TEMPAHAN POSTER AKADEMIK

Assalamualaikum.

Apa khabar readers blog ni? Sibuk sepanjang masa membuat kan aku tak ada idea nak update apa. Sebab tak ada perkara yang best dan wow yang nak diceritakan dekat sini.

Berbalik kepada tajuk kat atas, korang ada kesulitan tak nak buat poster akademik? maksud nya macam poster projek ke, poster mini projek ke, poster Final Year Projek ke... Kalau kalau korang tak ada masa kan nak buat. Rushing dengan banyak lagi task yang tak siap.

Jadi lela nak offer diri tolong korang buat poster ni. Bukan apa, sebab seronok buat poster ni. Sambil sambil tu boleh la aku tingkatkan lagi skill buat poster ni. Kata orang pengalaman mendewasakan kita kan. Jadi kalau buat banyak banyak latihan, boleh jadi pro nanti.

Ni contoh poster aku tempoh hari. Nanti aku bagi contoh lain untuk poster seterusnya. Untuk kali ni aku bagi yang ni dulu sebab yang ni ja ada dalam simpanan aku.





Untuk membuat tempahan dan sebarang pertanyaan labih lanjut, hubungi saya melalui:

Email: aswaleyla@gmail.com

0 comments