Followers

final exam fever !

helo helo hye :)
aku punye paper sebenarnya da start about 2 days ago . first paper aku basic elecronic . agak killer subjek bagi aku sebab lecturer yang ajar aku tu sangat lah aku sayang . sangatlah aku paham time dye ajar tuh . hahaha . dan sebenarnye tak pon . hari ni sepatotnye aku gigih study untuk next paper . tapi sangat la malas dan hari ni semua benda yang aku buat jadi tak kena .

pagi tadi, nak bawak fon ke meja study, tibe2 ppppaaammm . fon jatuh, berderai fon aku . haduhh . da la banyak kali dah fon tu masuk emegency ward . takkan lagi sekali nak masuk ward kot . cepat2 aku pasang balik and Alhamdulillah . it work again . cuak kot . and lepas nak start study, nak amek nota lak dalam group fb, angkat laptop nak g meja study, powerbank aku pulak ppaaammm . jatuh jugak ! tak tahu la ape kena dengan aku hari ni . nak start study, tenet pulak tak dak . then baring2 la dulu . pastu rase macam buang mase sangat, nak turun dari katil, prannngggg . tersepak pulak bekas manik, berterabur lah jawabnye manik manik tu . satu hal pulak kena kutip manik tu . da la kecik kecik .

and now nak study tapi mood pulak tak de . so, update blog !!! hahaha . adakah ini 1 kerja yang tak membuang mase . and i don't think so. sangat lah membuang mase diwaktu tengak final weeks ni . tapi ape boleh buatkan, nak study pon bukan ade mood . before final gigih la aku study . hari hari pergi library. aku harap berhasil la . pliss pray for my success and my pointer .


thank u to all of them yg wish me luck tuu . aku sayang korang sume . ada nak wish lagi ? boleh leave comment as in box, hahaha . pulun nak orang wish . and 1 statement untuk aku "kalau ucapan gud lark tu boleh buat kau lulus exam, aku akan wish " punye la kau jahat kan . ohh, not like that ekceli . wish or not, aku still kena jawab exam tu and lulus ke tak, tunggu result keluar and doa je banyak banyak kat ALLAH . ucapan tu just as ur support . mungkin aku lebih bersemangat and yakin nak jawab . hahahaha . pulun lagi . 


gambaq iols yang bajet rajin and bajet bijak study at library . peduli hape aku . as tempat ni tenang untuk study, i will love it . if iols just stay at home and talk like " alaaa, kat rumah pon boleh study hape " and the reality nye macam ni lah . sampai sekarang aku duk menulis blog and view website sane sini and scroll intagram and facebook tampa penghujungnye . " aku tak study pon wey at rumah . maen je lebih " 

ok. 

stop fesbuking, stop intagraming and blogging . let pray zohor and start study . 
assalamualaikum . 


0 comments